نمونه طراحی دکوراسیون داخلی, نمونه طراحی ویلا

طراحی ویلا آزالیا دهکده توریستی سامان شهرکرد به همراه 11 رندر داخلی

طراحی ویلا آزالیا دهکده توریستی سامان شهرکرد
02.

طراحی نما داخلی

طراحی داخلی به سبک مدرن صورت گرفته و از رنگ های کرم و نود روشن در انتخاب مبلمان و رنگ دیوار و کف و غیره استفاده شده است.

01.

سبک دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی طراحی ویلا آزالیا دهکده توریستی سامان شهرکرد با توجه به تمایل کارفرما به سبک مدرن صورت گرفته شده است.

طراحی ویلا آزالیا و طراحی داخلی ویلا

ویلای آزالیا دهکده توریستی سامان شهرکرد در زمینی به مساحت 250 متر مربع و در سه طبقه طراحی شده است. اصلی ترین چالش طراحی این پروژه شیب بسیار زیاد زمین در راستای محور شرقی غربی بود که در نهایت سبب شد تا نمای شرقی بنا یک طبقه و نمای غربی آن سه طبقه باشد. مهم ترین خواسته کارفرما دسترسی به دید و منظر اطراف ویلا بود؛ چرا که زمین پروژه از یک سمت رو به کوه و از یک سمت رو به دره ای بسیار سرسبز و زیبا واقع شده بود.
ورودی اصلی بنا از سمت شرق و به عبارتی از سمت نمای یک طبقه است و برخلاف بناهای معمول که طبقات آن در ارتفاع بالا می روند، طبقات این بنا در عمق پایین می روند. ارتباط عمودی طبقات توسط یک دستگاه پله و یک آسانسور که در ضلع جنوبی و مرکز بنا جانمایی شده اند صورت می پذیرد. پس از گذر از یک فضای پیش ورودی روباز، در ابتدای ورود به بنا، در سمت راست یک پارکینگ و انباری جمع و جور و در سمت چپ سوییت مهمان جانمایی شده اند. یک سرویس بهداشتی مجزا نیز در ابتدای ورودی قرار گرفته است. دستگاه پله و آسانسور نیز در همین ابتدا برای راحتی افرادی که میخواهند مستقیم به طبقات دیگر بروند، قرار گرفته است. اندکی جلوتر نیز پذیرایی طراحی شده است که توسط وُید به فضای پذیرایی پایین دید دارد.

کارفرما

مهندس میرزاییان

زیربنا

250 متر مربع

سال ساخت

در حال ساخت

موقعیت

دهکده توریستی سامان شهرکرد

دکوراسیون داخلی ویلا آزالیا

در طرح دکوراسیون داخلی یک آشپزخانه با جزیره ای در مرکز و یک تراس کوچک فضای همکف را تکمیل می نماید. طراحی داخلی به سبک مدرن صورت گرفته و از رنگ های کرم و نود روشن در انتخاب مبلمان و رنگ دیوار و کف و غیره استفاده شده است. در بخش هایی از کابینت ها و شومینه و مبلمان نیز جهت گرما بخشیدن به فضا از بافت چوب استفاده شده است. اما پذیرایی و نشیمن اصلی بنا در طبقه زیر همکف در طراحی ویلا قرار گرفته است.
همانگونه که پیشتر ذکر شد، خواسته اصلی کارفرما تامین دید و منظر مناسب بود و به همین جهت ما در این طبقه ارتفاع پذیرایی را شش متر گرفتیم تا بتواند یک ویوی بسیار عالی به مناظر اطراف داشته باشد. رنگ ها و متریال ها مثل طبقه همکف انتخاب شدند و دیوار تی وی با اسلب سنگ خاکستری پوشیده شده است. بخشی از روشنایی فضا توسط نورهایی که در لاینهای مشکی در سقف طراحی شده اند، جانمایی شده است. طبقه منفی دو به فضاهای ورزشی و استخر اختصاص داده شده است. در یک سمت فضای راه پله و آسانسور، سالن ورزشی و اتاق بازی قرار دارد. فضاهای جانبی استخر شامل سرویس های بهداشتی، حمام و رختکن نیز در این بخش طراحی شده اند. در سمت دیگر استخر قرار گرفته و دسترسی و ویوی خوبی رو به حیاط پروژه دارد.

دکوراسیون داخلی ویلا آزالیا

در طراحی محوطه ویلا توجه به حیاط برای زیبایی بیشتر ویلا اهمیت زیادی دارد. حیاط نسبتا کوچک است و فضایی جهت نشستن، باربیکیو و فضای سبز در آن طراحی شده است. در این پروژه، طراحی روف گاردن هم داشتیم تا کاربران بتوانند نهایت استفاده را از مناظر سرسبز اطراف داشته باشند. نمای بنا به سبک مدرن با ترکیب احجام هندسی و متریال های سنگ، شیشه و پروفیل مشکی طراحی شده است و طبق خواست کارفرما نتیجه یک نمای مدرن زیبا و خاص با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی شد.

همراهان گرامی برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به لیست قیمت طراحی نما و لیست قیمت طراحی ویلا مراجعه فرمایند و از طرفی برای دریافت مشاوره با گروه معماری همستان تماس حاصل فرمایند.

نمونه های طراحی ویلا داخلی گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی ویلا پروژه کردان 3

طراحی ویلا کردان شماره 3

ویلای کردان در زمینی به مساحت حدود 1000 متر مربع در کردان واقع شده است. ورودی اصلی زمین از سمت شمال است و ضلع غربی زمین، مجاور ملک همسا...

ادامه مطلب

طراحی ویلا صفادشت

طراحی ویلا صفادشت

پروژه ویلای آقای مومیوند در جنوب غرب شهر تهران، شهرستان صفا دشت در باغی به مساحت هزار متر مربع واقع شده است. برای طراحی ویلا طی جلسه حض...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *