نمونه طراحی دکوراسیون داخلی, نمونه طراحی نما, نمونه طراحی ویلا

طراحی ویلا کردان شماره 2

طراحی نما و دکوراسیون داخلی ویلای کردان 2

ویلای کردان 2

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رشد هر چه سریع تر زندگی صنعتی، نیاز به جدایی افراد از شلوغی شهر و گذران اوقات در محیط های بکر و آرام حاشیه شهرها جهت دوری از آشفتگی و خستگی روحی، بیش از پیش احساس می شود. علاوه بر این افزایش تمرکز جمعیت در شهرها و وجود آلودگی های زیست محیطی، ایده داشتن باغچه یا ویلا خارج از محدوده شهر و در مناطق خوش آب و هوا را در ذهن پررنگ تر می نماید. از آن جا که ویلا جهت بهبود کیفیت زندگی و تسکین روحی شهرنشینان طراحی می شود، طراحی ویلا باید به گونه ای باشد که علاوه بر دارا بودن امکانات هم تراز سایر واحدهای مسکونی، افراد در حین اقامت در ویلا دچار محدودیت و مشکلات رفاهی نشوند و طراحی ویلا در کردان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ویلای کردان در زمینی به مساحت حدود 1200 متر مربع در منطقه کردان واقع شده است. این ویلا در بخشی خوش آب و هوا و سرسبز جهت ییلاق خانوادگی طراحی شده است. بنای ویلا با چشم اندازهای سرسبز و مصفا احاطه شده است. طراحی محوطه ویلا با بهره گیری از المان هایی مانند استخر، آب نما، فضای نشستن، باغچه های متعدد و آلاچیق طراحی شده است. در طراحی ویلا، معماری منظر و خلق جذابیت های بصری حائز اهمیت زیادی است و از آن جا که یکی از اهداف اقامت در ویلا، لذت بردن از فضای سبز و آب و هوای دلچسب بیرون است، می تواند هم رده اهمیت معماری داخلی باشد.
در طراحی پروژه مذکور، در نظر گرفتن پنجره های قدی سراسری، تراس های بزرگ و دلباز در جلوی بنا و روف گاردن عناصری هستند که پیوند هرچه بیشتر داخل بنای ویلا را با محوطه سبز اطراف آن برقرار می کنند. در ستون روبرو می توانید عکس ویلای کردان را مشاهده نمایید.

کارفرما

جناب دکتر اتابکی

زیربنا

320 متر مربع

سال ساخت

1400

موقعیت

کردان

03.

طراحی دکوراسیون داخلی

ایجاد چشم انداز متفاوت به استخر و طراحی دکوراسیون داخلی بر اساس جریان سیال فضا

02.

طراحی نما

طراحی نما با استفاده از متریال های جدید و با رویکرد طراحی نمای مدرن شکل گرفته است

01.

طراحی پلان

با توجه به این که طراحی پلان، سنگ بنای طراحی است، توجه ویژه ای در این پروژه به آن گردید.

مشخصات طراحی ویلا

از لحاظ درجه اهمیت، مهم ترین بخش طراحی ویلا، پلان آن است که باید در حین طراحی به هماهنگی آن با فرم نیز توجه شود. موارد اقلیمی و بومی، نورگیری و تهویه، عملکرد مناسب فضاها، ارتباط درست فضاها با یکدیگر و سیرکولاسیون مناسب مسائلی هستند که باید به درستی حل شوند. گروه معماری همستان در طراحی ویلا دوبلکس کردان طی یک برنامه زمان بندی مناسب همه این مسائل را در نظر گرفته و در نهایت به پلان و فرمی مناسب به سایت و خواسته کارفرما دست یافت.
طراحی دیتیل های خاص در طراحی داخلی ویلا به زیبا شدن طرح کمک شایانی نموده است. متریال مصرفی در طراحی نمای ویلا، سیمان سفید است که در بخش هایی از آن ترمووود به کار رفته و گرمای خاصی به بدنه بخشیده است. این نمای ترکیبی که از نما سیمان و نمای چوبی تشکیل شده است ویلا مدرن است. پنجره های قدی با فریم مشکی عنصر دیگری است که نمای ویلا را به یک نمای کاملا مدرن تبدیل کرده است.

همراهان همیشگی گروه معماری همستان می توانند برای اطلاعات بیشتر به لیست قیمت طراحی ویلا و لیست قیمت طراحی نما مراجعه نموده و یا با شماره های موجود تماس حاصل فرمایند.

نمونه های طراحی ویلا گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی ویلای باران منطقه تهراندشت

طراحی ویلای باران منطقه تهراندشت

طراحی محوطه ویلا یکی از مهم ترین بخش های طراحی ویلاست؛ چرا که اولین تماس فضایی بیننده با یک ویلا از طریق محوطه بیرونی آن صورت می گیرد و...

ادامه مطلب

طراحی ویلا پروژه کردان 3

طراحی ویلا کردان شماره 3

ویلای کردان در زمینی به مساحت حدود 1000 متر مربع در کردان واقع شده است. ورودی اصلی زمین از سمت شمال است و ضلع غربی زمین، مجاور ملک همسا...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *