نمونه طراحی دکوراسیون داخلی, نمونه طراحی مجتمع مسکونی

طراحی دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی خانم کبیری

طراحی دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی خانم کبیری

مجتمع مسکونی خانم مهندس کبیری

پروژه مسکونی خانم مهندس کبیری واقع در شمال شهر تهران، منطقه قیطریه در زمینی به مساحت 550 متر مربع و هفت طبقه (پنج طبقه روی همکف، دو طبقه زیر همکف) با زیر بنای 2870 مترمربع طراحی شده است.

طبقات مسکونی این پروژه به خواست کارفرما به صورت تک واحدی و هر کدام به متراژ 320 متر مربع طراحی شده اند. هر یک از واحدها چهار خوابه است و دو تا از اتاق خواب های هر واحد اتاق مستر هستند؛ همچنین برای هر واحد یک سالن پذیرایی و اتاق تلویزیون با متراژ حدودی 160 مترمربع و آشپزخانه های دلباز با فضای جانبی آشپزخانه کثیف به متراژ حدودی 50 متر مربع طراحی شده است. ارتفاع کف تا زیر سقف در طبقات مسکونی چهار متر در نظر گرفته شده تا امکان ایده پردازی بیشتر جهت فضاسازی و طراحی داخلی مسکونی برای طراحان مهیا باشد.

کارفرما

خانم مهندس کبیری

زیربنا

2870 متر مربع

سال ساخت

1398

موقعیت

قیطریه

03.

دکوراسیون داخلی

با توجه به اهمیت پروژه،آلترناتیو های متعددی برای این پروژه ارائه گردید.

02.

انتخاب اکسسوری

در انتخاب اکسسوری و مبلمان فضاهای داخلی این مجتمع مسکونی به کارفرما مشاوره داده شد

01.

طراحی پلان

با توجه به این که طراحی پلان، سنگ بنای طراحی است، توجه ویژه ای در این پروژه به آن گردید.

مشخصات طراحی دکوراسیون داخلی

در طبقه همکف به محض ورود از درب اصلی پیاده با یک لابی بسیار بزرگ به متراژ 140 مترمربع و ارتفاع سقف شش متر مواجه می شویم که با ایده گرفتن از برگ درخت چنار در دکوراسیون داخلی طراحی شده است. مابقی فضاها در این طبقه به هشت عدد پارکینگ اختصاص داده شده است.

در پشت بام ساختمان یک روف گاردن با ریزفضاهای جانبی شامل آلاچیق، سرویس های بهداشتی و غیره طراحی شده است؛ یک فضای ورزشی به همراه جکوزی با حفظ حریم در کنار روف گاردن بام طراحی و ساخته شده است. در طبقه منفی یک تمامی فضا به غیر از راه پله و آسانسور به تامین پارکینگ های ساختمان (یازده عدد بر اساس ضوابط و استانداردهای شهرداری) اختصاص داده شده است. در طبقه منفی دو فضاهای خدماتی، رفاهی و تاسیسات در نظر گرفته شده اند. برخی از این فضاها عبارتند از استخر، اتاق ورزش و انباری ها. طراحی نمای ساختمان طبق سلیقه شخصی کارفرما ساده طراحی شده و در قسمت نرده ها از ورق های فلزی که طرح برگ چنار در آن سی ان سی شده، استفاده شده است.

برای ایجاد حس دعوت کنندگی در ورودی بنا، درب ورودی پیاده که در ضلع غربی گرفته یک درب چوبی بزرگ است که تا ارتفاع کف تا سقف مسکونی طبقه اول کشیده شده است. همچنین جنس نمای ساختمان از سنگ تراورتن روشن است و نما سنگ زیبایی منحصر به فردی به بنا بخشیده است.

لیست قیمت طراحی نما و لیست قیمت طراحی ویلا برای اطلاع رسانی به همراهان عزیز در وبسایت همستان منتشر گردیده است و عزیزان می توانند برای پاسخ به پرسشهای خود با گروه معماری همستان تماس حاصل فرمایند.

نمونه های طراحی نما گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی نما مجتمع مسکونی افتخاری

طراحی نما مجتمع مسکونی افتخاری

پروژه مسکونی مهندس افتخاری در زمینی به مساحت 320 مترمربع در شهر شهریار واقع شده است و شامل 5 طبقه مسکونی بر روی پیلوت بوده که در مجموع ...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *