نمونه طراحی مجتمع مسکونی, نمونه طراحی نما

طراحی نما مجتمع مسکونی عابدی

طراحی نما مجتمع مسکونی عابدی

طراحی نما مجتمع مسکونی عابدی

طراحی نمای پروژه مسکونی آقای عابدی در بهار 1399 به دفتر معماری همستان سپرده شد. این پروژه واقع در خیابان مرزداران (منطقه دو شهر تهران) در زمینی به مساحت 300 متر مربع با موقعیت جنوبی واقع شده است. طبق دستور نقشه این پروژه دارای پنج طبقه روی همکف و دو زیرزمین بود. زمین از دو طرف شرقی و غربی دارای همسایه و نیز دارای یک حیاط در ضلع جنوبی ساختمان بود و بنابراین از دو جهت خیابان و حیاط نور دریافت می کرد.
ساختمان تک واحدی است و هر واحد دارای یک پذیرایی و نشیمن دلباز، آشپزخانه، سه اتاق خواب که یکی از آنها مستر و دارای کلوزت اختصاصی می باشد، لاندری و سرویس های بهداشتی است. گروه طراحی همستان جهت طراحی نمای ساختمان 5 طبقه آقای عابدی، چند آلترناتیو ارائه نمود که طی جلسات رفت و برگشتی با کارفرمای محترم، نهایتا نمایی که مشاهده می کنید انتخاب گردید. متریال طراحی نما کلاسیک ترکیب سنگ تراورتن کرم رنگ به عنوان نما سنگ و آجر قرمز به عنوان نما آجری است و نما در جهات عمودی و افق توسط قاب هایی تقسیم بندی شده است. این نما با اصلاحات مختصری در جلسه اول کمیته نما، تاییدیه دریافت نمود.

کارفرما

آقای مهندس عابدی

زیربنا

300 متر مربع

سال ساخت

1399

موقعیت

مرزداران

03.

کمیته نما

این پروژه به سرعت تاییدیه کمیته نما منطقه 2 شهرداری تهران را اخذ نمود.

02.

طراحی نما

طراحی نما با استفاده از متریال های جدید و با رویکردی کلاسیک شکل گرفته است

01.

استفاده از سنگ و آجر

این نما بر اساس طراحی با سنگ استارت زده شد و با ترکیب سایر متریال ها از جمله آجر به زیبایی اجرا گردیده است.

مشخصات طراحی نما مجتمع مسکونی

سه عدد پارکینگ به همراه لابی و باکس پله و آسانسور در طبقه همکف تعبیه شده است. در حیاط انتهای ساختمان، یک رمپ ماشین رو جهت دسترسی ماشین ها به زیرزمین های اول و دوم با عرض سه متر و نیم در نظر گرفته شده است. زیرزمین اول شامل دو پارکینگ، دو انباری و فضاهای تاسیساتی می باشد؛ و در نهایت تعداد پنج عدد پارکینگ به همراه راه پله و آسانسور و سه انباری در زیرزمین دوم تعبیه شده است. در مجموع در سه طبقه همکف و زیرزمین های اول و دوم، ده عدد پارکینگ با ضوابط و قوانین شهرداری برای پنج واحد مجموعه تامین شده است و هر واحد صاحب دو پارکینگ است.

همراهان گرامی برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به لیست قیمت طراحی نما و لیست قیمت طراحی ویلا مراجعه فرمایند و از طرفی برای دریافت مشاوره با گروه معماری همستان تماس حاصل فرمایند.

نمونه های طراحی نما گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی آقای شیرافکن

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی آقای شیرافکن

ساختمان مسکونی آقای شیر افکن واقع در شهر همدان در منطقه استادان در زمینی به مساحت 503 متر مربع، با موقعیت شمالی در شش طبقه روی همکف طرا...

ادامه مطلب

طراحی ویلا پروژه کردان 3

طراحی ویلا کردان شماره 3

ویلای کردان در زمینی به مساحت حدود 1000 متر مربع در کردان واقع شده است. ورودی اصلی زمین از سمت شمال است و ضلع غربی زمین، مجاور ملک همسا...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *