نمونه طراحی نما, نمونه طراحی ویلا

طراحی ویلا کردان شماره 1

Kordan 1

ویلای کردان شماره یک

ویلا ساختمانی شاخص است که در محوطه ای معمولا وسیع ساخته می شود و طراحی محوطه ویلا توسط درختان، باغات، محوطه سازی احاطه می شود و به واسطه بازشوهای بزرگ و دیواره های شفاف و نیمه شفاف دید خوبی به محوطه دارد؛ به طوری که گویی محوطه داخل ویلا با محوطه بیرون ادغام می شود. علت این امر آن است که ویلاها معمولا فضایی جهت گذران اوقات فراغت و دور شدن از هیاهوی شهری مورد استفاده قرار می گیرند و زیبایی و دارا بودن همه امکانات رفاهی در آنها اولویت مهمی برای ساکنین آن به حساب می آید. ویلای کردان 1 در بخش خوش آب و هوایی در کردان البرز در فاصله 30 کیلومتری از شهر تهران واقع شده است ویلایی زیبا طبق نیازهای کارفرما طراحی گردیده است و فضایی آرام و دلنشین را برای ساکنین فراهم می آورد. طراحی ویلا در کردان بر اساس درخواست کارفرمای محترم پروژه، طراحی یک ویلای اقتصادی به سبک طراحی ویلا مینیمال و محوطه ای مدرن و زیبا بود.

کارفرما

آقای توتونچی

زیربنا

520 متر مربع

سال ساخت

1399

موقعیت

کردان

03.

طراحی دکوراسیون داخلی

ایجاد ارتباط میان دکوراسیون داخلی و محوطه اطراف ساختمان

02.

طراحی نما

طراحی نما با استفاده از متریال های جدید و با رویکرد طراحی نمای مدرن شکل گرفته است

01.

طراحی پلان

با توجه به این که طراحی پلان، سنگ بنای طراحی است، توجه ویژه ای در این پروژه به آن گردید.

مشخصات طراحی ویلا اختصاصی

طراحی ویلا و پلان نهایی محصول اتود زدن های مکرر گروه طراحی و رابطه رفت و برگشتی با کارفرما است که بدین ترتیب توصیف می شود: در ابتدای ورود به بنا با سالن پذیرایی مواجه می شویم که از طریق پنجره های قدی فریم لس دید خوبی به محوطه دارد و سقف بلند شش متری اش آن را به فضایی دلباز و روشن تبدیل کرده است. سمت غربی بنا به آشپزخانه اختصاص داده شده و پشت آشپزخانه یک تی وی روم دنج برای ساکنین در نظر گرفته شده است و از کانتر مابین آشپزخانه و تی وی روم جهت میز صبحانه خوری استفاده می شود. سمت شرقی پلان اتاق خواب مهمان به همراه سرویس و حمام برای آن طراحی شده است. یک باکس پله در مرکز پلان و روبروی ورودی اصلی واقع شده است و ارتباط عمودی با طبقه بالا را فراهم می نماید. فضاهای طبقه اول دو اتاق خواب مستر نسبتا بزرگ و دلباز هستند که توسط پنجره هایی که در ضلع جنوبی خود دارند به طبقه همکف دید دارند و هر دو علاوه بر سرویس های بهداشتی، کلوزت روم اختصاصی دارند. طراحی ویلا مدرن می باشد و از این رو نمای ترکیبی و جهت طراحی داخلی برای کف فضاها از سنگ مرمریت روشن استفاده شده و دیواره های بنا سفید و خاکستری رنگ آمیزی شده اند. مبلمان خریداری شده، همگی کاملا مدرن و به رنگ های خنثی انتخاب شده اند.

همراهان عزیز می توانند برای پاسخ پرسشهای خود با شماره های موجود جهت تماس با گروه معماری همستان تماس حاصل فرمایند و یا از لیست قیمت طراحی ویلا و لیست قیمت طراحی نما بازدید فرمایند.

نمونه های طراحی ویلا گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی ویلا پروژه کردان 3

طراحی ویلا کردان شماره 3

ویلای کردان در زمینی به مساحت حدود 1000 متر مربع در کردان واقع شده است. ورودی اصلی زمین از سمت شمال است و ضلع غربی زمین، مجاور ملک همسا...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *