نمونه طراحی دکوراسیون داخلی, نمونه طراحی مجتمع مسکونی

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی دکتر سیدی

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی دکتر سیدی

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی دکتر سیدی

پروژه طراحی داخلی منزل مسکونی خانم سیدی در بهمن ماه سال 1401 به گروه معماری همستان سپرده شد. این پروژه در شهر کرمان واقع شده و مساحت آن 75 متر می باشد. خواسته های کارفرما شامل تعویض کف و طرح سقف و دیوارها، ارائه طرحی جهت دلبازتر شدن پذیرایی، طراحی نشیمن و تی وی روم دنج، طراحی آشپزخانه و انتخاب و تهیه مبلمان نئوکلاسیک بود.

کارفرما

خانم دکتر سیدی

زیربنا

75 متر مربع

سال ساخت

1401

موقعیت

کرمان

02.

طراحی نما داخلی

دیوارهای راهرو با استفاده از سنگ مرمر با رگه های مشکی و سنگ گلدن بلک طراحی شد و توسط نورپردازی مناسب به فضای موردنظر گرما بخشید.

01.

سبک دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی دکتر سیدی با توجه به تمایل کارفرما به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک ترکیبی از دو سبک طراحی شده است.

مشخصات طراحی دکوراسیون داخلی

ساختمان به گونه ای بود که در ابتدای ورودی آشپزخانه قرار گرفته بود و در کنار آن یک پذیرایی نسبتا کوچک و دو اتاق خواب واقع شده بود. در جریان بازسازی تیغه یکی از اتاق خواب ها برداشته و به عنوان فضای نشیمن و تی وی روم با پذیرایی تلفیق شد. دیوار اصلی این بخش، به عنوان تی وی وال طراحی شد. امتداد تی وی وال الوارهایی عمودی جهت کنترل دید به اتاق خواب و سرویس بهداشتی تعبیه شدند. نتیجه این امر تبدیل دو فضا به یک نشیمن و پذیرایی دلباز و نورگیر رو به حیاط بود.

طی جلساتی که با کارفرما داشتیم متوجه تمایل ایشان به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک شدیم؛ بنابراین طراحی را بر این مبنا پیش بردیم. طراحی آشپزخانه بدین گونه است که در ابتدای ورود، ضلع روبرویی به تعدادی کابینت اختصاص داده شده، سینک ظرفشویی و اجاق گاز نیز در همین ضلع در نظر گرفته شده اند. در ضلع کناری نیز کابینت های قدی و سوپری و جای یخچال و فر و مایکروفر تعبیه شده است. درب کابینت ها کرم رنگ و دارای قابهایی است که بر نئوکلاسیک بودن آشپزخانه تاکید می کنند. دسته ها نیز به رنگ طلایی می باشد. از رنگ چوب گردویی در بدنه جزیره آشپزخانه و تی وال استفاده شده است.

دیوارها با قاب های پلی اورتان طلایی که بعضا در آنها از آینه استفاده شده است طراحی شده اند؛ پرده ها و مبلمان نئوکلاسیک با رنگ های خنثی و نود و دسته های طلایی برای اثاثیه منزل در نظر گرفته شده است. بعد از اتمام طراحی داخلی و در حین اجرا، کارفرما تقاضای طراحی راهرو و فضای بین واحد ها را نیز داشت. دیوارهای این فضا با استفاده از سنگ مرمر با رگه های مشکی و سنگ گلدن بلک طراحی شد و توسط نورپردازی مناسب به فضای موردنظر گرما بخشید. نرده های چوبی کلاسیک و درب های ضدسرقتی که رنگشان با نرده ها همخوانی دارد، جذابیت دوچندانی به فضا بخشیده است.

همراهان گرامی برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به لیست قیمت طراحی نما و لیست قیمت طراحی ویلا مراجعه فرمایند و از طرفی برای دریافت مشاوره با گروه معماری همستان تماس حاصل فرمایند.

نمونه های طراحی نما گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی گلزار

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی گلزار

این مجموعه در زمینی به مساحت 630 مترمربع در غرب شهر تهران و منطقه باغ فیض، خیابان گلزار 9 واقع شده است. لوکیشن مجتمع مسکونی گلزار یکی ا...

ادامه مطلب

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی مریم

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی مریم

چالش اصلی پروژه این بود که زمان ارجاع کار به دفتر همستان، سازه و تاسیسات آن طراحی و اجرا شده بود. بنابراین طراح ناچار بود که مطابق با س...

ادامه مطلب

طراحی ویلا پروژه کردان 3

طراحی ویلا کردان شماره 3

ویلای کردان در زمینی به مساحت حدود 1000 متر مربع در کردان واقع شده است. ورودی اصلی زمین از سمت شمال است و ضلع غربی زمین، مجاور ملک همسا...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *