نمونه طراحی دکوراسیون داخلی, نمونه طراحی فضاهای اداری, نمونه طراحی نما

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع اداری باغستان

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع اداری باغستان

مجتمع اداری باغستان

پروژه اداری باغستان، در زمینی به ابعاد 20 در 20 در جنوب شرقی شهر تهران، بخش مرکزی شهرستان شهریار، بخش بابا سلمان واقع شده است. کارفرما، شرکت سرو نوین طلوع است که تولید کننده ریل های ساچمه ای و لولاهای آرام بند می باشد و پروژه باغستان دفتر دوم این شرکت است که طبق خواسته شان در سه طبقه طراحی شده است. زیرزمین پروژه به فضاهای تاسیساتی و خدماتی اختصاص یافته است. طبقه همکف فضاهای نمایشگاهی و به اصطلاح شوروم شرکت سرو نوین طلوع است که مهم ترین فضا و نقطه عطف پروژه است؛ چرا که بیشترین تعامل را با مشتریان شرکت خواهد داشت و طبقه اول بنا به طراحی فضاهای اداری و محل استقرار روسای شرکت اختصاص یافته است.

منطقه ای که زمین پروژه در آن واقع شده است، فضایی بسیار سرسبز و پوشیده از پوشش های گیاهی است و همین موضوع سبب شد که جداره های خارجی بنا شفاف و دارای چشم اندازهای زیبا رو به فضاهای سبز اطراف طراحی شود. همچنین به علت باز بودن فضای پیرامونی، طراح با دستی باز توانست جهت گیری دلخواه خود را در طرح پیاده کند. خواسته کارفرما طراحی نما با سبک طراحی نمای مدرن و رویکردهای نوین در فضاسازی و ارتباط کالبدی فضاهای بنا بود. بنابراین حجمی ساده و مکعبی شکل به عنوان کانسپت اولیه پروژه در نظر گرفته شد.

کارفرما

شرکت سرو نوین طلوع- emeete

زیربنا

700 متر مربع

سال ساخت

1399

موقعیت

تهران، شهریار

03.

طراحی فضای اداری

طراحی فضای اداری در ارتباط و هماهنگی با مجموعه کارخانه

02.

طراحی نما

طراحی نما با استفاده از متریال های جدید و با رویکردی مدرن شکل گرفته است

01.

طراحی پلان

با توجه به این که طراحی پلان، سنگ بنای طراحی است، توجه ویژه ای در این پروژه به آن گردید.

مشخصات طراحی نما و دکوراسیون داخلی

این کانسپت مدرن تمامی جنبه های طراحی و اجرای پروژه را در بر گرفته است. پس از تایید ایده اولیه، اتودهای مختلفی جهت طراحی کانسپت حجمی ویلا بر روی حجم و پلان بنا صورت گرفت و روند رسیدن به حجم نهایی موازی با طراحی دکوراسیون داخلی فضاها در پلان پروژه طی گردید. توقع کارفرما در از ابعاد طراحی داخلی اداری و جهت گیری فضاهای پروژه مساله پراهمیتی بود که برنامه فضایی و طراحی پلان بنا را تحت تاثیر قرار داد و در شکل گیری خطوط اصلی طرح موثر بود. با پر و خالی کردن بخش هایی از مکعب اولیه مطابق فضاهای مورد نیاز در پلان، حجم بنا به تدریج پخته تر شد و خطوطی مشکی در قاب پنجره ها و بخش هایی از بدنه به تکامل آن کمک کرد.

نکته مهمی که در طراحی پروژه اداری باغستان بدان توجه شده است این است که زیرساخت های اجرای روف گاردن برای بنا در نظر گرفته شده است تا اگر در آینده تصمیم به ایجاد آن گرفتند، به راحتی و با حداقل تغییرات بتوانند این کار را انجام دهند. پایه های فلزی آلاچیق ها، پیش نیازهای ساخت فضای باربیکیو، سرویس های بهداشتی و سایر فضاها جهت ایجاد روف گاردن همگی اندیشیده و تعبیه شده است.

عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر به لیست قیمت طراحی نما و لیست قیمت طراحی ویلا مراجعه نمایید و یا با شماره های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

نمونه های طراحی نما گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *