نمونه طراحی دکوراسیون داخلی, نمونه طراحی مجتمع مسکونی

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی آقای شمس

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی آقای شمس

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی آقای شمس

پروژه مسکونی آقای شمس واقع در منطقه 6 تهران و محله یوسف آباد واقع شده است. مساحت زمین پروژه 320 متر مربع بوده و در جهت شمالی جنوبی و پنج طبقه روی همکف ساخته شده است. هر طبقه دارای یک واحد 197 متری می باشد. واحدها دارای سه اتاق خواب هستند که دوتای آنها مستر است. همچنین هر واحد دارای یک سالن پذیرایی و ناهارخوری دلباز، نشیمن خصوصی و تی وی روم اختصاصی، آشپزخانه، فضای پیش ورودی، سرویس های بهداشتی و لاندری می باشد.

طراحی داخلی این پروژه با پیروی از سبک طراحی نما که مدرن بود، مدرن در نظر گرفته شد. کف با سنگ روشن صیقلی رگه دار پوشش شد و دیوارها و سقف ها همگی به رنگ سفید می باشند. در بخش هایی از سقف خطوط مشکی تورفته جهت جانمایی هالوژن ها در نظر گرفته شده است. مبلمان فضا با رنگ خنثی و سبک مدرن انتخاب شده اند. یکی از چالش های اصلی این طراحی دکوراسیون داخلی این مجتمع مسکونی وجود تیرهای نسبتا قطور در سقف و شکستگی های زیاد در سقف بود که طراحان ما توانستند با استفاده از نورپردازی مناسب و تقسیم فضایی متناسب با سازه این مسئله را حل نمایند.

کارفرما

مهندس شمس

زیربنا

320 متر مربع

سال ساخت

در حال ساخت

موقعیت

یوسف آباد

02.

طراحی نما داخلی

سنگ کف پله ها خاکستری روشن، پیشانی پله ها مشکی، نرده ها مشکی و دیوارها سفید طراحی شد و توسط نورپردازی مناسب به فضای موردنظر گرما بخشید.

01.

سبک دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی مهندس شمس با توجه به تمایل کارفرما به سبک مدرن صورت گرفته شده است.

مشخصات طراحی دکوراسیون داخلی

در طبقه همکف و در ابتدای ورود به ساختمان یک لابی و فضایی جهت استقرار لابی من و انتظار در نظر گرفته شده است. طبقه همکف همچنین مکان قرارگیری تعدادی از پارکینگ ها است و سایر ماشین ها با رمپ به طبقه زیرزمین می روند. در طراحی پارکینگ از نورهای خطی سقف که در بعضی نقاط روی دیوار نیز امتداد یافته اند، استفاده شده است. دیوارها با سنگ خاکستری روشن کاور شده اند و در بعضی نقاط یک نوار 10 سانتی متری از سنگ مشکی آنها را از یکنواختی بیرون آورده و جذابیت فضا را افزایش داده است. پروفیل درب و پنجره ها و فریم لایتینگ ها همگی به رنگ مشکی هستند و بر مدرن بودن طراحی تاکید می نمایند. الگوی استفاده از رنگ های خنثی در طراحی راه پله ها و فضای جلوی آسانسور نیز تکرار شده است؛ بدین گونه که سنگ کف پله ها خاکستری روشن، پیشانی پله ها مشکی، نرده ها مشکی و دیوارها سفید می باشند که در بعضی نقاط جهت شکستن ریتم از نوار 10 سانتیمتری سنگ مشکی کمک گرفته شده است. در محل پاگرد ها از سنگ با همان رنگ خاکستری روشن اما شیاردار استفاده شده است.

همراهان گرامی برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به لیست قیمت طراحی نما و لیست قیمت طراحی ویلا مراجعه فرمایند و از طرفی برای دریافت مشاوره با گروه معماری همستان تماس حاصل فرمایند.

نمونه های طراحی نما داخلی گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی آوید شماره 2

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی آوید شماره 2

ساختمان آوید شماره دو واقع در شمال غرب تهران در منطقه سعادت آباد در زمینی به ابعاد 20 *50 متر (مساحت هزار متر مربع) واقع شده است. موقعی...

ادامه مطلب

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع اداری باغستان

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع اداری باغستان

پروژه اداری باغستان، در زمینی به ابعاد 20 در 20 در جنوب شرقی شهر تهران، بخش مرکزی شهرستان شهریار، بخش بابا سلمان واقع شده است. کارفرما،...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *