نمونه طراحی دکوراسیون داخلی, نمونه طراحی فضاهای تجاری و صنعتی

طراحی فروشگاه یوسف آباد

طراحی فروشگاه یوسف آباد

فروشگاه اینترنتی یوسف آباد

پروژه فروشگاه یوسف آباد که در شهر تهران و در منطقه یوسف آباد واقع شده است و متراژ حدودی 50 متر مربع قرار دارد. هدف از تاسیس این فروشگاه ارائه محصولات کشاورزی مانند میوه و تره بار به صورت اینترنتی و حضوری در منطقه ای پرجمعیت در شهر تهران می باشد؛ به گونه ای که محصولات کشاورزی در حداقل زمان ممکن و با حداکثر کیفیت برای مصرف کننده مهیا گردد.

نحوه عرضه محصولات از چالش های طراحی محسوب میشد؛ زیرا هر یک از مدل های عرضه محصولات، نیاز به یک سری تدابیر خاص خود دارد. برای مثال فروش اینترنتی، نیاز به فضایی جهت ثبت سفارش و بسته بندی دارد که می بایست در دکوراسیون داخلی لحاظ گردد.

از دیگر مسائل حائز اهمیت در طراحی این پروژه می توان به مساحت کم فروشگاه و تنوع زیاد محصولات اشاره کرد؛ همچنین باید مسائل بهداشتی و نظافتی در نگهداری و ارائه محصولات رعایت شود و طبیعتا در طراحی پیش بینی های لازم شده باشد.

کارفرما

آقای مهندس عشایری

زیربنا

50 متر مربع

سال ساخت

1399

موقعیت

تهران، یوسف آباد

02.

چیدمان دکوراسیون بر اساس عملکرد

نوع چینش قفسه ها و کریدور ها پس از جلسات مکرر با کارفرما بیشترین هماهنگی را با عملکرد این فروشگاه داشته و باعث تسریع خدمت رسانی به مشتریان را گردید.

01.

طراحی پلان

طراحی پلان این مجموعه به علت فرم خاص زمین، چالش های متفاوتی برای گروه معماری همستان ایجاد کرد.

مشخصات طراحی فروشگاه

بر این اساس گروه طراحی معماری همستان در جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات فروشگاه، فضای داخلی فروشگاه را به چهار دسته اصلی تقسیم کرده است:

  • دسته اول نگهداری محصولات در شرایط عادی در محیط داخلی فروشگاه
  • دسته دوم نگهداری از محصولات در شرایط خاص مانند یخچال و فریزر
  • دسته سوم، ارائه محصولات آماده شده در قالب نوشیدنی و انواع بستنی ها به صورت ارائه حضوری
  • و دسته چهارم، قسمت صندوق

تیم طراحی با در نظر گرفتن این چهار دسته به یک دیاگرام چیدمانی در پلان دست یافت.

گروه طراحی همستان به واسطه داشتن تیمی خلاق در زمینه طراحی فضاهای تجاری توانست با طرحی بسیار خلاقانه برای نمای مغازه و با در نظر گرفتن مسائل و خدمات فروشگاه به یک جمع بندی خوب برسد که با بهترین راندمان در ارائه خدمات اینترنتی و ایجاد شرایط مناسب و محیطی زیبا برای ارائه خدمات حضوری هم مناسب باشد.

همراهان عزیز ما می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود تماس حاصل فرمایند و البته از صفحات لیست قیمت طراحی نما و لیست قیمت طراحی ویلا بازدید نمایند.

نمونه های طراحی نما گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی مریم

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی مریم

چالش اصلی پروژه این بود که زمان ارجاع کار به دفتر همستان، سازه و تاسیسات آن طراحی و اجرا شده بود. بنابراین طراح ناچار بود که مطابق با س...

ادامه مطلب

طراحی ویلای باران منطقه تهراندشت

طراحی ویلای باران منطقه تهراندشت

طراحی محوطه ویلا یکی از مهم ترین بخش های طراحی ویلاست؛ چرا که اولین تماس فضایی بیننده با یک ویلا از طریق محوطه بیرونی آن صورت می گیرد و...

ادامه مطلب

طراحی نما و دکوراسیون داخلی کارخانه خودچسب

طراحی نما و دکوراسیون داخلی کارخانه خودچسب

طراحی نما و دکوراسیون داخلی پروژه خودچسب از حساسیت ها و اهمیت های بسیاری برخوردار بود. اول این که پروژه در مجاورت اتوبان فتح( جاده قدیم...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *