نمونه طراحی دکوراسیون داخلی, نمونه طراحی مجتمع مسکونی, نمونه طراحی نما

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی آقای میثاقیان

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی آقای میثاقیان

مجتمع مسکونی آقای میثاقیان

پروژه مسکونی جناب آقای میثاقیان در زمینی به متراژ 545 متر مربع (ابعاد21*25 متر)، با موقعیت جنوبی در شمال شهر تهران در منطقه ولنجک واقع شده است.

بر اساس دستور نقشه ساختمان، مجوز ساخت جهت پنج طبقه روی همکف و دو طبقه زیرزمین (در مجموع هشت طبقه)، از طرف شهرداری به این ملک داده شده است.

گروه طراحی همستان بر اساس ابعاد و موقعیت زمین و خواست کارفرما، در طراحی نما برای هر طبقه مسکونی دو واحد به صورت شمالی و جنوبی و یک باکس پله در مرکز طراحی نموده است تا امکان بهره گیری هر واحد از دید و منظر شمالی و جنوبی ملک به صورت عادلانه باشد.

پلان هر یک از واحدها، با توجه به متراژ حدودی 175 مترمربع سه خوابه در نظر گرفته شده و ریز فضاهایی مانند پذیرایی و نشیمن، آشپزخانه، حمام و سرویس ها، اتاق های خواب و خواب مستر، رختکن و رختشویخانه در هر یک از واحدها گنجانیده شده است.

در طبقه همکف پس از درب ورودی، فضای لابی در نظر گرفته شده و مابقی فضاها به غیر از باکس پله به پارکینگ اختصاص داده شده است. انتهای پارکینگ در حیاط پشتی ساختمان به منظور ارتباط اتومبیل ها با پارکینگ منفی یک، رمپی با عرض حدود پنج متر طراحی شده است.

کارفرما

آقای مهندس میثاقیان

زیربنا

740 متر مربع

سال ساخت

1395

موقعیت

تهران، ولنجک

03.

دکوراسیون داخلی

با توجه به اهمیت پروژه،آلترناتیو های متعددی برای دکوراسیون داخلی این پروژه ارائه گردید.

02.

طراحی نما

طراحی نما با استفاده از متریال های جدید و با رویکرد طراحی نمای مدرن شکل گرفته است.

01.

طراحی پلان

با توجه به این که طراحی پلان، سنگ بنای طراحی است، توجه ویژه ای در این پروژه به آن گردید.

مشخصات طراحی نما و دکوراسیون داخلی

در طبقه منفی یک، تمامی فضای موجود به پارکینگ های ساختمان اختصاص داده شده است.

نکته حائز اهمیت در تعداد پارکینگ ها این است که به هر واحد مسکونی دو عدد پارکینگ اختصاص داده شده که با این اوصاف تعداد بیست عدد پارکینگ در دو طبقه همکف و منفی یک با استانداردهای شهرداری و مقررات ملی لحاظ گردیده است.

در طبقه منفی دو، فضاهای خدماتی و رفاهی به صورت مشاع برای کل ساکنین مجموعه تعبیه شده است. این فضاها شامل سالن اجتماعات برای انواع جشن ها و دورهمی ها، استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار به همراه دوش، سرویس بهداشتی و رختکن و نیز انباری ها و موتورخانه در نظر گرفته شده است.

در بام ساختمان به واسطه موقعیت جغرافیایی ساختمان و ارتفاع منطقه نسبت به کل شهر تهران، روف گاردنی با دید و منظر عالی شامل آلاچیق، باربیکیو، سرویس بهداشتی و مبلمان اختصاصی طراحی و ساخته شده است. نمای به کار گرفته شده برای مجتمع مسکونی میثاقیان از نوع نمای ترکیبی از نما آجری و نما سنگ تهیه می شود. همچنین در طراحی نمای ساختمان (نمای شمالی و جنوبی) از متریال های مرغوب مانند آجر قرمز دست ساز شرکت آذرخش با ترکیب سنگ تراورتن روشن که سازگاری مناسبی با محیط و پیرامون ساختمان و اقلیم منطقه دارد استفاده شده است.

برای طراحی نما و طراحی ساختمان خود جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با گروه معماری همستان تماس حاصل فرمایید و یا از لیست قیمت طراحی نما و لیست قیمت طراحی ویلا بازدید نمایید.

نمونه های طراحی نما گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *