طراحی

طراحی ویلا در کردان

طراحی ویلا در کردان

پیش از آنکه به موضوع طراحی ویلا بپردازیم می بایست به این مساله اشاره کنیم که اصلا کردان کجاست؟ اگر شما هم اسم کردان را شنیده اید و کنجکاو هستید کردان چطور جایی می باشد می بایست برایتان بگوییم کردان روستایی در 15 کیلومتری کرج می باشد و در شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفته است. این روستا به دلیل مناظر طبیعی زیبا و منحصر به فردی که دارد به منطقه ای مناسب برای گذران اوقات فراغت و فضایی تفریحی برای آخر هفته ها و بهار و تابستان تبدیل شده است. چشمه ها، آبشار، درختان و کوه های زیبا دید و منظری زیبا به ویلا شما می بخشد و به همین دلیل اگر مایل به ساخت ویلا در کردان هستید، توصیه می نماییم به ادامه این مقاله مراجعه فرمایید. کردان منطقه ای کوهستانی و جنگلی است و از این رو می توان با الهام از این منطقه ویلا کردان به صورت طراحی ویلا جنگلی و طراحی ویلا روستیک یا طراحی ویلا کوهستانی انجام داد. البته طراحی ویلا به سبک های دیگر نیز انجام شده در این منطقه رایج است و در ادامه بیشتر از این سبک ها خواهیم گفت.

اگر زمان کافی برای خواندن این مقاله را ندارید، کافیست با مشاوران طراحی گروه معماری همستان تماس بگیرید.

سبک طراحی ویلا در کردان

سبک طراحی ویلا در کردان

سبک طراحی ویلا در کردان

سبک طراحی ویلا در کردان می تواند بسته به سلیقه کارفرمایان متفاوت باشد ولی نکته ای که در طراحی ویلا در کردان وجود دارد در نظر گرفتن دید و منظر وسیع برای لذت بردن از مناظر طبیعی است. تراس وسیع و محوطه ای زیبا می تواند حس آرامش بیشتری را در صاحبان ویلا ایجاد نماید. همه ما برای رهایی از شلوغی زندگی روزمره نیاز به رفتن به محیطی آرامش بخش داریم تا بتوانیم از لحاظ روحی احساس بهتری داشته باشیم. از این رو به هنگام طراحی ویلا می بایست از قرار دادن پیچیدگی بیش از حد در طراحی جلوگیری شود. بسته به متراژ زمین و ویژگیهای آن و البته مناظر طبیعی که به صورت ارگانیک می توانیم از آنها بهره ببریم و در طراحی خود از این جزییات استفاده نماییم. طراحی ویلا مدرن، طراحی ویلا مینیمال، ویلا کلاسیک، طراحی ویلا ایرانی و طراحی ویلا سنتی از جمله سبک های طراحی ویلا در کردان به حساب می آید. در صورتی که نمی توانید درباره سبک طراحی ویلا به نتیجه برسید توصیه می نماییم از معماران حرفه ای جهت انتخاب سبک طراحی ویلا مد نظر خود بر اساس سلیقه و علایق خود اقدام نمایید. ممکن است توجه به هر سبک طراحی ویلا احساس سردرگمی در شما ایجاد نماید. از این رو دریافت مشاوره می تواند به شما در زمینه طراحی ویلا کردان به شما کمک نماید. تیم همستان اقدام به طراحی ویلا در کردان به درخواست کارفرمایان مختلف نموده است و می توانید با مراجعه به طراحی ویلا کردان شماره 1، طراحی ویلا کردان شماره 2 و طراحی ویلا کردان شماره 3 دید کلی از طراحی ویلا به دست آورید.

مراحل ساخت ویلا در کردان

مراحل ساخت ویلا در کردان

مراحل ساخت ویلا در کردان

برای طراحی ویلا کردان ابتدا نیاز است مراحل ساخت ویلا در کردان را بررسی نماییم و سپس در نهایت طرح ویلا کردان را به صورت طراحی سه بعدی به کارفرمایان ارائه نماییم. طراحی ویلا دارای اصولی است که چه برای استفاده شخصی و چه برای فروش ویلا کردان و یا اجاره ویلا کردان می بایست این اصول مورد بررسی قرار گیرند و در مراحل طراحی و ساخت ویلا در کردان می بایست این اصول رعایت شود. در واقع در طراحی ویلا کردان فقط ایجاد آسایش در فضای داخلی بنا اهمیت ندارد، طراحی نمای ویلا، طراحی دکوراسیون داخلی ویلا و البته طراحی محوطه ویلا همگی روی ساخت ویلایی زیبا در کردان به شما کمک می نماید و همچنین راهی برای جذب گردشگر می باشد. از جمله عوامل مهم در طراحی و ساخت ویلا در کردان شامل موقعیت زمین، مساحت ویلا، اقلیم ویلا و سبک طراحی می باشد. کارفرمایان ابتدا می بایست زمین را انتخاب نمایند و لازم به ذکر است توصیه می شود زمین انتخابی شما بهتر است به راه اصلی دسترسی آسان داشته باشد در این صورت ارزش زمین و ملک نهایی شما در نهایت افزایش می یابد. پس از خرید زمین، طراحان از محل پروژه به صورت حضوری بازدید می نمایند و یا به صورت غیر حضوری با دریافت عکس و اندازه توسط شما، مشاورین جهت ارائه مشاوره اقدام می نمایند. پس از این طراحان نیاز به بررسی خواسته ها و نیاز افراد داخل ویلا دارند، انعقاد رار و بازبینی طرح توسط کارفرما و سپس تایید نهایی مراحلی است که برای طراحی ویلا لازم است. از طرفی پیش از مرحله اجرا هزینه اجرای طرح برآورد می شود و می بایست برای اجرای پروژه قرارداد مجدد بسته شود. اجرای پروژه در زمان تایید طرح و پس از قرار آغاز و پس از طی شدن مدت زمان درج شده به اتمام می رسد و با پایان عملیات پروژه به پایان می رسد.

طراحی نما ویلا

طراحی نما ویلا

مراحل اجرای پروژه شامل خاک برداری ویلا، بتن ریزی برای فوندانسیون ویلا، محاسبات مربوط به ساختار ویلا و نوع اسکلت بندی آن، سپس نقشه ویلا کردان توسط مهندسین و تیم معمار طراحی و اجرا می شود و نیاز به ترسیم و اجرای نقشه در زمین ویلا وجود دارد. سپس دیوارکشی ویلا بین اتاق ها و بخش های مختلف پس از پی ریزی انجام می شود و مراحلی از جمله ساختن سقف، در نظر گرفتن تاسیسات، کاشی کاری، کف و در نهایت نقاشی ویلا به ترتیب پس از مراحل ذکر شده یک به یک به اجرا در می آیند. تنها طراحی نما ویلا بر اساس سبک دلخواه کارفرمایان اهمیت ندارد و می بایست طراحی داخلی هماهنگ با نمای بیرونی طراحی و هارمونی بین فضای داخلی و خارجی حفظ شود.

طراحی باغ ویلا در کردان

طراحی باغ ویلا در کردان

طراحی باغ ویلا در کردان

هدف از داشتن ویلا این است که در آخر هفته ها به فضایی متفاوت از خانه خود بروید و در طبیعت و محوطه ای سرسبز و متفاوت غرق شوید. محوطه سازی برای ویلا کردان بسته به سبک طراحی ویلا می تواند متفاوت باشد. با این حال به طور کلی در طراحی حیاط ویلا از درختان بومی منطقه، گل و گیاه و البته آنچه بتواند نیازهای ساکنین ویلا را فراهم آورد، از جمله باربیکیو، آلاچیق، استخر، نورپردازی و البته نصب آبنما یا مجلسه های تزیینی، بهره برده می شود. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی باغ ویلا در کردان هستید، توصیه می کنیم به طراحی باغ ویلا، طراحی باغ ویلا 1000 متری و طراحی باغچه ویلا مراجعه نمایید.

هزینه ساخت ویلا در کردان

هزینه ساخت ویلا در کردان

هزینه ساخت ویلا در کردان

هزینه های مربوط به ساخت ویلا در کردان در ابتدای امر مربوط به خرید زمین و قیمت زمین در کردان می شود. به طور معمول در صورتی که کارفرما قدرت خرید زمین به تنهایی را نداشته باشد می تواند با سازنده ای معتبر شریک شود. در غیر این صورت برای شخص با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به خرید زمین می نماید. همانطور که می توانید حدس بزنید در صورتی که قطعات زمین در بالای شهر قرار داشته باشند، قیمت آن بالاتر خواهد بود و این مساله در مورد روستای کردان نیز صادق است. بسته به کوچه و خیابانی که زمین را می خرید، قیمت زمین در کردان متفاوت است. البته لازم به ذکر است در کنار قیمت زمین، موارد دیگری از جمله متراژ زمین و مصالح مرغوب و مناسب محیط برای ساخت ویلا در کردان اهمیت زیادی دارند. البته کارفرمایان می توانند اقدام به خرید ویلا در کردان به جای ساخت ویلا در کردان نمایند، اما اگر مایلید ویلای دلخواه خود با توجه به نیاز و سلیقه خود داشته باشید توصیه می نماییم به جای خرید یا اجاره ویلا در کردان، در صورتی که از لحاظ مالی مشکلی ندارید، ویلایی رویایی برای خود بسازید چرا که از ساخت آن پشیمان نخواهید شد. ویلا در کردان نه تنها جای مناسبی برای گذران آخر هفته است بلکه یک سرمایه گذاری بالقوه نیز به حساب می آید. فروش ویلا کردان امروزه بسیار رایج و پرطرفدار است چرا که محیطی جنگلی و کوهستانی و زیبا دارد.

پرسش های متداول پیرامون طراحی ویلا در کردان

  1. طراحی ویلا در کردان به چه صورت انجام می شود؟ طراحی ویلا در کردان می تواند بسته به سلیقه کارفرمایان متفاوت باشد ولی نکته ای که در طراحی ویلا در کردان وجود دارد در نظر گرفتن دید و منظر وسیع برای لذت بردن از مناظر طبیعی است. تراس وسیع و محوطه ای زیبا می تواند حس آرامش بیشتری را در صاحبان ویلا ایجاد نماید.
  2. هزینه طراحی ویلا در کردان چقدر است؟ هزینه های مربوط به ساخت ویلا در کردان در ابتدای امر مربوط به خرید زمین و قیمت زمین در کردان می شود. در صورتی که قطعات زمین در بالای شهر قرار داشته باشند، قیمت آن بالاتر خواهد بود و این مساله در مورد روستای کردان نیز صادق است. البته لازم به ذکر است در کنار قیمت زمین، موارد دیگری از جمله متراژ زمین و مصالح مرغوب و مناسب محیط برای ساخت ویلا در کردان اهمیت زیادی دارند.
  3. مراحل ساخت ویلا در کردان چیست؟ کارفرمایان ابتدا می بایست زمین را انتخاب نمایند، پس از خرید زمین، طراحان از محل پروژه به صورت حضوری بازدید می نمایند و یا به صورت غیر حضوری با دریافت عکس و اندازه توسط شما، مشاورین جهت ارائه مشاوره اقدام می نمایند. پس از این طراحان نیاز به بررسی خواسته ها و نیاز افراد داخل ویلا دارند، انعقاد رار و بازبینی طرح توسط کارفرما و سپس تایید نهایی مراحلی است که برای طراحی ویلا لازم است. از طرفی پیش از مرحله اجرا هزینه اجرای طرح برآورد می شود و می بایست برای اجرای پروژه قرارداد مجدد بسته شود. اجرای پروژه در زمان تایید طرح و پس از قرار آغاز و پس از طی شدن مدت زمان درج شده به اتمام می رسد و با پایان عملیات پروژه به پایان می رسد.
  4. سبک طراحی ویلا در کردان شامل چه مواردی است؟ کردان منطقه ای کوهستانی و جنگلی است و از این رو می توان با الهام از این منطقه ویلا کردان به صورت طراحی ویلا جنگلی و طراحی ویلا روستیک یا طراحی ویلا کوهستانی انجام داد. طراحی ویلا مینیمال، ویلا کلاسیک، طراحی ویلا ایرانی و طراحی ویلا سنتی از جمله سبک های طراحی ویلا در کردان به حساب می آید. در صورتی که نمی توانید درباره سبک طراحی ویلا به نتیجه برسید توصیه می نماییم از معماران حرفه ای جهت انتخاب سبک طراحی ویلا مد نظر خود بر اساس سلیقه و علایق خود اقدام نمایید.
  5. چقدر زمان برای طراحی ویلا در کردان نیاز است؟ برای طراحی و ساخت ویلا در کردان زمانی که در نظر گرفته می شود با توجه به مکان پروژه، شرایط زمین، طراحی و جزییات پروژه متفاوت خواهد بود. البته توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن متراژ زمین و تعداد طبقات ساختمان به تعداد ماه های ساخت ویلا اضافه می شود.

نمونه های طراحی ویلا گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی نما و دکوراسیون داخلی ویلای کردان 2

طراحی ویلا کردان شماره 2

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رشد هر چه سریع تر زندگی صنعتی، نیاز به جدایی افراد از شلوغی شهر و گذران اوقات در محیط های بکر و آرام حاشیه ...

ادامه مطلب

طراحی ویلا پروژه کردان 3

طراحی ویلا کردان شماره 3

ویلای کردان در زمینی به مساحت حدود 1000 متر مربع در کردان واقع شده است. ورودی اصلی زمین از سمت شمال است و ضلع غربی زمین، مجاور ملک همسا...

ادامه مطلب

طراحی ویلای باران منطقه تهراندشت

طراحی ویلای باران منطقه تهراندشت

طراحی محوطه ویلا یکی از مهم ترین بخش های طراحی ویلاست؛ چرا که اولین تماس فضایی بیننده با یک ویلا از طریق محوطه بیرونی آن صورت می گیرد و...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *