نمونه طراحی دکوراسیون داخلی, نمونه طراحی نما, نمونه طراحی ویلا

طراحی ویلا کردان شماره 3

طراحی ویلا پروژه کردان 3

ویلای کردان 3

ویلای کردان در زمینی به مساحت حدود 1000 متر مربع در کردان واقع شده است. ورودی اصلی زمین از سمت شمال است و ضلع غربی زمین، مجاور ملک همسایه می باشد. همچنین دو ورودی فرعی به ملک در ضلع های شرقی و جنوبی واقع است.

جهت طراحی ویلا در کردان، یک سوم شمالی زمین در نظر گرفته شد و بخش جنوبی به باغ و فضای سبز، آلاچیق ها، فضای بازی و پارکینگ ها اختصاص داده شده است.

ورود به ویلا از ضلع شمالی آن صورت می پذیرد. خواسته کارفرما، ویلایی کاملا مدرن با طراحی داخلی مینیمال و حداکثر بهره گیری از منظره های زیبای باغ و تلفیق با طبیعت بود. از این رو طبقه همکف این باغ ویلا اختصاص داده شد به یک پذیرایی دلباز در ویلا سقف بلند شش متری که ارتفاع آن تا بام می رسد، پنجره های قدی سالن پذیرایی به گونه ای طراحی شده است که با قرارگیری در فضای آن، ارتباط مستقیم با فضای سبز باغ برقرار می شود؛ در کنار آن یک نشیمن خصوصی که در جلوی آن یک تراس رو به استخر قرار دارد، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و اتاق خواب مهمان قرار دارد. همان طور که ذکر شد، در این طراحی ویلا مدرن کلیه فضاها طبق خواست کارفرما، کاملا به روش طراحی ویلا مینیمال و عاری از تزیینات اضافی طراحی شده است. در ستون روبرو می توانید عکس ویلای کردان را مشاهده فرمایید.

کارفرما

جناب مهندس خرم

زیربنا

350 متر مربع

سال ساخت

1400

موقعیت

کردان

03.

طراحی دکوراسیون داخلی

توجه همزمان به هارمونی کلی ساختمان و سلائق شخصی کاربران در طراحی دکوراسیون داخلی

02.

طراحی نما

طراحی نما ویلا مدرن با استفاده از متریال های جدید و با رویکرد طراحی نمای مدرن شکل گرفته است

01.

طراحی پلان

با توجه به این که طراحی پلان برای ساخت ویلا در کردان در اینجا به خصوص به صورت طراحی مکعب مربع، سنگ بنای طراحی است، توجه ویژه ای در این پروژه طراحی ویلا به آن گردید.

مشخصات طراحی ویلا کردان

نما ویلا همکف مدرن است و طبقه همکف و اول توسط پلکان با شکوهی در قلب پلان بهم مرتبط می شوند. در طبقه اول یک نشیمن و تی وی روم خصوصی و تراس بزرگی مشرف به استخر و باغ در کنار نشیمن مذکور طراحی شده است. تراس طبقه اول، فضایی شخصی جهت استراحت، بازی و نشستن افراد خانه است که دید خوبی به استخر دارد و جهت انجام پخت و پز و صرف غذا نیز می توانند از آن استفاده کنند. بخشی از طبقه اول ویلا توسط وید به سالن پذیرایی همکف دید دارد. همچنین سه اتاق خواب، حمام و سرویس های بهداشتی و یک پنتری کوچک جهت اماده سازی و شست و شو، دیگر فضاهای طبقه اول ویلا هستند. طبق درخواست کارفرما، همه فضاهای ویلا در چهار ضلع آن دارای بازشو با دید به محوطه ویلا هستند. رعایت سلسله مراتب فضاهای خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی در پلان یکی از مواردی است که طراح توجه ویژه ای بدان داشته است. مصالح مصرفی در طراحی نمای ویلا برای ایجاد نما سیمانی استفاده از سیمان سفید است که شرط اول برای طراحی نما مدرن و مینیمال است و جذابیت حجم توسط بیرون زدگی و تورفتگی ها ایجاد شده است. بازشوهای بزرگ با فریم ساده مشکی در چهار ضلع حجم ویلا به چشم می خورند.

همراهان عزیز گروه معماری همستان می توانید جهت کسب اطلاع از روند و قیمت طراحی نمای ویلا مدرن به لیست قیمت طراحی نما و لیست قیمت طراحی ویلا مراجعه فرمایید.

نمونه های طراحی ویلا گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی ویلا آزالیا دهکده توریستی سامان شهرکرد

طراحی ویلا آزالیا دهکده توریستی سامان شهرکرد به همراه 11 رندر داخلی

طراحی داخلی به سبک مدرن صورت گرفته و از رنگ های کرم و نود روشن در انتخاب مبلمان و رنگ دیوار و کف و غیره استفاده شده است.طراحی دکوراسیون...

ادامه مطلب

طراحی ویلای باران منطقه تهراندشت

طراحی ویلای باران منطقه تهراندشت

طراحی محوطه ویلا یکی از مهم ترین بخش های طراحی ویلاست؛ چرا که اولین تماس فضایی بیننده با یک ویلا از طریق محوطه بیرونی آن صورت می گیرد و...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *