طراحی

دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه

دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه

زیبایی محل کار همه ما تاثیر زیادی اولا در روحیه کارفرما و دوم در به وجد آمدن مشتریان دارد، از این رو سبک طراحی دکوراسیون داخلی که بتواند شیک و زیبا باشد، نیازهای کارفرما را برآورده نماید و البته هزینه کمتری برای دیزاین و اجرا به دنبال داشته باشد. طراحی دکوراسیون داخلی همانند طراحی نما نیازمند بودجه ای است که مقدار آن توسط کارفرما مشخص می گردد. در اینجا قصد داریم روشهایی برای دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه را شرح دهیم و بهتر است ابتدا اشاره کوچکی به سبکهای طراحی دکوراسیون داخلی نماییم، اگر می خواهید مغازه ای زیبا با کمترین هزینه داشته باشید با ما همراه شوید.

اگر زمان کافی برای خواندن این مقاله را ندارید، کافیست با مشاوران طراحی گروه معماری همستان تماس بگیرید.

انواع سبک دکوراسیون داخلی

دکوراسیون آرایشگاه زنانه سفید و سیاه

دکوراسیون آرایشگاه زنانه سفید و سیاه

برای دیزاین داخلی ساختمان به طور معمول از دو رویه کلی یعنی دکوراسیون داخلی کلاسیک و دکوراسیون داخلی مدرن بهره برده می شود. طراحی داخلی به سبک کلاسیک دارای متریال با کیفیت و گرانقیمت و البته جزییات بیشماری است و به شیک شدن فضا کمک می نماید. از طرفی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن انواع مختلفی دارد که بسته به سبکی که برای طراحی نما در نظر گرفته ایم می تواند از مینیمال تا بوهمین را در برگیرد. توجه داشته باشید اگر مایل به داشتن دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه هستید بهره گیری از طراحی کلاسیک می تواند هزینه را کارفرما افزایش دهد و از این رو اکثرا از طراحی مدرن برای آرایشگاه زنانه بهره می برند.

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

برای دکوراسیون آرایشگاه می بایست ابعاد آن و پلان سازه را در نظر بگیریم به عبارت بهتر با دانستن اندازه ها و طرح کلی فضا طراح حرفه ای می تواند به طراحی دکور سالن زیبایی کوچک و یا دکوراسیون آرایشگاه زنانه بزرگ بپردازد.

تقسیم بندی دیزاین سالن زیبایی

اتاق فیشیال در طراحی دکوراسیون داخلی ارایشگاه زنانه

اتاق فیشیال در طراحی دکوراسیون داخلی ارایشگاه زنانه

بسته به قسمت های سالن زیبایی که شامل میز منشی، کوتاهی مو، میکاپ صورت، آرایش مو، پاکسازی و فیشیال، آرایش ناخن ها و رنگ مو، دکور آرایشگاه زنانه می تواند متفاوت باشد. بسته به متراژ آرایشگاه و بودجه ای که در نظر گرفته اید، این قسمت ها می توانند به صورت مجزا و یا به صورت ادغام شده طراحی شوند. لازم به ذکر است به دلیل مواد شیمیایی که در آرایشگاه استفاده می شود نیاز است متریال دکوراسیون داخلی مرغوب و با کیفیت باشند که همین مساله روی زیبایی بیشتر آرایشگاه زنانه موثر خواهد بود. اگر می خواهید هزینه کمی برای طراحی داخلی فضای داخلی آرایشگاه خود انجام دهید و دکوراسیون آرایشگاه زنانه شیک داشته باشید توصیه می نماییم که از طراحی مینیمال با پالت رنگی خنثی برای کلیت فضا و تضاد رنگ برای متفاوت شدن طراحی داخلی آرایشگاه برای لوازم و وسایل به کار گرفته شود تا فضا شیک تر به نظر برسد. علاوه بر زیبایی، آرایشگاه با بهره گیری از رنگ سفید برای کلیت آرایشگاه به بینندگان احساس تمیز بودن و مرتب بودن می بخشد. استفاده از تابلوها با مدلهای زیبا و جذاب می تواند روی فضا نیز مشتری پسند بودن فضا را افزایش دهد.

متریال طراحی دکوراسیون داخلی زنانه

آجر و چوب برای دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

آجر و چوب برای دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

برای داشتن دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک ساده نیاز به متریالی از جمله سیمان، گچ، رنگ های پالت خنثی، چوب و ترموود و شیشه و سنگهای مصنوعی زیبا برای طراحی میز و سایر وسایل وجود دارد. آرایشگاه زنان نیاز به وسایلی همچون میز و صندلی های مخصوص، روشویی، سرشور و غیره دارند که نیاز است با ترتیب و دسترسی آسان در فضا قرار گیرد و با توجه به اینکه می توان این تجهیزات را در رنگهای مختلف تهیه کرد در نتیجه برای ایجاد تضاد شیک و یا هارمونی زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه استفاده از این وسایل در رنگ مناسب می تواند کاربردی باشد. یکی از انواع پرکابردی متریالهای طراحی داخلی برای آرایشگاه زنانه استفاده از ام دی اف می باشد. دکوراسیون آرایشگاه زنانه ام دی اف نسبتا قیمت مناسب تری دارد و البته فضایی شیک و مرتبط را فراهم می آورد. در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه با استفاده از ام دی اف کارفرما می تواند تمامی نیازهای خود از جمله فضاهای ذخیره سازی تجهیزات آرایشگاه را با طراح خود هماهنگ نماید و از طراحی مناسب بهره مند گردد.

کاغذ دیواری طرح دار در طراحی نما داخلی آرایشگاه زنانه

کاغذ دیواری طرح دار در طراحی نما داخلی آرایشگاه زنانه

چه دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک باشد و چه بزرگ، توصیه می کنیم در انتخاب تجهیزات دقت شود تا ابعاد مناسب متراژ سالن باشد. همچنین توصیه می شود از وسایل دکوراسیون آرایشگاه زنانه دست دوم مثل صندلی آرایشگاه دست دوم استفاده نکنید چرا که هر چقدر هم سالم و نو به نظر برسند طول عمر کمتری دارند و نمی توانند سرمایه گذاری خوبی در این زمینه به حساب آیند. بهتر است دکوراسیون آرایشگاه زنانه جدید استفاده شود چرا که به عکس سالن زیبایی لاکچری خود جهت تبلیغات در تمامی فضاهای مجازی احتیاج خواهید داشت.

نکات مربوط به طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

توجه به برندسازی در دکوراسیون آرایشگاه زنانه

توجه به برندسازی در دکوراسیون آرایشگاه زنانه

با توجه به نامی که برای آرایشگاه زنانه انتخاب می نمایید بهتر است به طراحی لگو و البته تابلو زیبا که در دید همگان وجود داشته باشد دقت کنید. تابلو و نورپردازی صحیح در تابلو و همچنین نمای بیرونی سالن آرایشگاه می تواند روی جذب مشتری بیشتر تاثیر مثبت گذارد.

انتخاب رنگ مناسب برای طراحی داخلی آرایشگاه

انتخاب رنگ مناسب برای طراحی داخلی آرایشگاه

رنگ دلخواهتان را با راهنمایی های طراح دکور خود انتخاب کنید تا در جزییات طراحی داخلی فضای سالن از این رنگ بهره برده شود. رنگها یکی از تاثیر گذارترین عوامل در خرید هر چیزی برای مشتریان به حساب می آیند و ظاهر آراسته و زیبایی فضا نیز یکی دیگر از عواملی است که روی بازاریابی کار شما تاثیر گذار است. انتخاب رنگها نباید حس بی تفاوتی و بی روحی ایجاد کند و از طرفی نباید بیش از حد شلوغ باشد و منجر به سردرگمی مشتریان شود. در نتیجه انتخاب پالت رنگی متوازن و ترکیباتی از قرمز و قهوه ای، سیاه و سفید، قهوه ای و سفید و غیره می تواند موثر باشد.

نور طبیعی در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

نور طبیعی در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

پیش از این نیز به این نکته اشاره کرده ایم که انتخاب استایل دیزان آرایشگاه زنانه با توجه به سلایق کارفرما انتخاب می گردد و توسط طراح حرفه ای با توجه به نیازهای آرایشگر فضایی زیبا و لوکس طراحی و اجرا می گردد. اگر مایل به جذب مشتریان بین جوان هستید بهتر است از سبک طراحی داخلی مدرن بهره ببرید و فضا از آینه های زیاد و نور طبیعی بهره ببرد. در صورتی که می خواهید مشتریان میانسال و بزرگتر را جذب کنید توصیه می شود به سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک، روستیک و وینتج روی آورید.

لابی در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

لابی در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

یکی از فضاهایی که می بایست به آن در طراحی داخلی توجه شود فضای انتظار است. در واقع فضای انتظار یا لابی جایی است که مشتریان برای وقت خود منتظر هستند و می بایست المانهای طراحی اصلی فضای سالن را در خود جای داده باشد و البته محیطی مفرح و راحت را برای مشتریان فراهم آورد تا حوصله آنها سر نرود. استفاده از تلویزیون، کتاب خانه و غیره می تواند مناسب باشد.

پرسشهای متداول پیرامون دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه

  1. چگونه می توان با کمترین هزینه دکوراسیون ارایشگاه زنانه را طراحی کرد؟ از مصادیقی مانند بازیافت مبلمان قدیمی یا استفاده از مواد قابل بازیافت برای تزئینات استفاده کنید. همچنین، به دنبال تخفیفات و فروش های تخصصی برای خرید لوازم دکوری با کیفیت و مناسب قیمت باشید.
  2. چه نکاتی باید در نظر گرفت تا ارایشگاه با کمترین هزینه به نظر مطلوب برسد؟ برنامه ریزی دقیق بودجه، انتخاب مواد با کیفیت و ارزان قیمت، بهره گیری از روش های دستیابی به مواد بازیافتی و استفاده از رنگ ها و تزئینات ساده و اقتصادی از جمله نکاتی است که باید در نظر گرفته شود.
  3. چگونه می توان از تزئینات ارزان برای دکوراسیون ارایشگاه استفاده کرد؟ استفاده از دیوارنگاره های ساده و جذاب، نقاشی های دستی ساده، گلدان های گیاهان داخلی، رومیزی ها و پارتیشن های ارزان، می توانند از تزئینات ارزان و جذابی باشند.
  4. چطور می توان در ارایشگاه با کمترین هزینه بخش های مختلف را تفکیک کرد؟ با اولویت بندی نیازها و مهم ترین بخش ها، مانند صندلی های آرایشی و لوازم آرایشگاه، برای سرمایه گذاری بیشتر در بخش های مهم و اساسی و استفاده از راهکارهای اقتصادی برای بخش های کم اهمیت تر.
  5. چه روش هایی برای صرفه جویی در هزینه های عملیاتی ارایشگاه موجود است؟ استفاده از نور طبیعی به جای نور مصنوعی، بهره گیری از دستگاه های مصرف کمتر انرژی، برنامه ریزی دقیق برای خرید لوازم مصرفی و محصولات آرایشی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، از جمله راهکارهایی هستند که می توانند به صرفه جویی در هزینه های عملیاتی کمک کنند.

نمونه های طراحی نما گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی آقای شیرافکن

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی آقای شیرافکن

ساختمان مسکونی آقای شیر افکن واقع در شهر همدان در منطقه استادان در زمینی به مساحت 503 متر مربع، با موقعیت شمالی در شش طبقه روی همکف طرا...

ادامه مطلب

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی صدف

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی صدف

چالش اصلی در طراحی مجتمع مسکونی صدف، سازه از پیش طراحی و ساخته شده پروژه بود. طراح باید پلان و طراحی نما را مطابق اصول طراحی خود، خواست...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *