طراحی

9 مورد از زیباترین طراحی های دکوراسیون داخلی آشپزخانه همستان

9 مورد از زیباترین طراحی های دکوراسیون داخلی آشپزخانه همستان

آشپزخانه قلب خانه است، جایی است که در کنار هم جمع می شویم و غذایی که دوست داریم را می پزیم و در کنار هم میل می نماییم. خاطرات ماندگار و فوق العاده برای ساکنین در آشپزخانه به وجود می آید و یکی از فضاهای جمعی در دکوراسیون داخلی است که اهمیت زیادی داشته چرا که کانون جمع شدن خانواده است. از این رو توجه به آشپزخانه، طراحی درست آن با توجه به سلیقه کارفرما می تواند زیبایی فضا را چندین برابر نموده و دسترسی لازم برای کار در آشپزخانه را به ساکنین ارائه کند. در اینجا قصد داریم 9 مورد از زیباترین طراحی های دکوراسیون داخلی آشپزخانه همستان را برایتان معرفی نماییم ولی پیش از آن که به این 9 مورد از زیباترین دکوراسیون آشپزخانه بپردازیم می بایست اشاره نماییم که سبکهای مختلفی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه وجود دارد و تصاویر زیباترین دکوراسیون آشپزخانه همستان را نیز برایتان در اینجا قرار داده ایم که می تواند عزیزان را برای تصمیم گیری بهتری برای داشتن آشپزخانه ای خیره کننده راهنمای نماید.

اگر زمان کافی برای خواندن این مقاله را ندارید، کافیست با مشاوران طراحی گروه معماری همستان تماس بگیرید.

سبک های طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

برای اینکه بتوانید زیباترین دکوراسیون آشپزخانه را داشته باشید احتمالا عباراتی مثل زیباترین دکوراسیون آشپزخانه ایرانی، زیباترین دکوراسیون آشپزخانه مدرن و یا زیباترین دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک را جست و جو کرده اید. تقریبا مسیر درستی است و می بایست اشاره نماییم که انواع دکوراسیون آشپزخانه همانند هر سبک طراحی داخلی شامل طراحی کلاسیک، طراحی مدرن و طراحی ایرانی می شود. مدل دکوراسیون آشپزخانه با توجه به بودجه کارفرما، سلایق و خواسته ها و نیازهای کارفرما انتخاب می گردد. یادمان باشد که طراحی داخلی با طراحی نما در هارمونی کامل است و این نکته زیبایی فضا را چندین برابر می نماید. در ادامه به بررسی جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه که توسط طراحان گروه معماری همستان تهیه شده است می پردازیم.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه ویلا آزالیا

بهترین دکوراسیون آشپزخانه مدلی است که با بهره گیری درست از فضا صورت گیرد و نیازهای کارفرما را برآورده نماید. از طرفی فضای کافی برای رفت و آمد افرادی که از آشپزخانه استفاده می کنند نیز در این طراحی می بایست در نظر گرفته شود. همانطور که در عکس دکوراسیون آشپزخانه ویلا آزالیا مشاهده می نمایید، آشپزخانه با جزیره ای کوچک در مرکز فضا به سبک دکوراسیون داخلی مدرن طراحی گردیده است و با یک تراس کوچک در فضای همکف مرتبط است. در طراحی این آشپزخانه از رنگ های نود و کرم روشن برای طراحی کابینت بهره گرفته شده است و با بهره گیری از رنگ طبیعی چوب و سنگ کورین تضادی زیبا ایجاد گردیده است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه منزل مسکونی آقای شمس

دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک برای منزل مسکونی آقای شمس با توجه به سلیقه کارفرما در نظر گرفته شده است که ترکیبی از دکوراسیون داخلی کلاسیک و مدرن است. در مرکز فضا جزیره ای مدرن در نظر گرفته شده است و از کابینت مدرن با پوسته ای براق به رنگ سفید برای طراحی آشپزخانه استفاده شده است. ظرف شویی روی جزیره در نظر گرفته شده است و برای قسمتی که تجهیزات پخت و پز از کابینت طوسی نقره ای مات بهره گرفته شده است و نورپردازی در کابینت ها و سقف نیز برای زیبایی و روشنایی بیشتر در نظر گرفته شده است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه منزل مسکونی دکتر سیدی

دکوراسیون داخلی منزل مسکونی دکتر سیدی به سبک نئوکلاسیک طراحی گردیده است و همانطور که اشاره کرده ایم ترکیب از سبک کلاسیک و مدرن است. به همین خاطر در طراحی آشپزخانه از خطوط صاف با طرح کلاسیک در طراحی آشپزخانه استفاده شده است. فضای بین کابینت طبقه بالایی و پایین با سنگ با نقش زیبا پر شده است. دکوراسیون آشپزخانه کوچک بدون اپن است ولی قسمتی از أشپزخانه به بوفه اختصاص داده شده است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مجتمع مسکونی خانم کبیری

برای طراحی آشپزخانه مجتمع مسکونی کبیری فضای زیادی برای دکوراسیون داخلی وجود داشت و در نتیجه آشپزخانه با فضایی دلباز طراحی شده و فضایی جانبی برای آشپزخانه کثیف و یا مطبخ در نظر گرفته شده است. فضای آشپزخانه تقریبا 50 متر مربع است و در نتیجه رفت و آمد برای ساکنین به آسانی صورت می گیرد. سبک مدرن برای طراحی داخلی آشپزخانه و نمای کابینت در نظر گرفته شده است و ترکیب رنگ مشکی با رنگ قهوی چوب با الگوهای طبیعی در کنار سنگ گرانیت زیبایی خاصی به آشپزخانه بخشیده است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه ویلای باران

با توجه به اینکه در ابتدا طراحی محوطه ویلا باران به گروه معماری همستان سپرده شد بودجه کمتری از طرف کارفرما برای طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شد. به همین دلیل طراحی دکوراسیون آشپزخانه ویلای باران به صورت نئوکلاسیک صورت گرفت و آشپزخانه به رنگ سبز دلنشینی طراحی گردیده است. جزیره کوچکی نیز در وسط فضای آشپزخانه و یک شاهنشین در کنار پنجره بزرگی با ویو باغ برای این آشپزخانه در نظر گرفته شده است. برای ایجاد حس مجلل بودن از دستگیره های طلایی بهره برده شده است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مجتمع مسکونی افتخاری

زیباترین دکوراسیون کابینت آشپزخانه برای بسیاری از ما ترکیبی از سنگ زیبا برای نما داخلی و البته کابینتی شیک می باشد که برای طراحی آشپزخانه مجتمع مسکونی افتخاری از سبک کلاسیک جهت دیزاین دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک با اپن در نظر گرفته شده است. همچنین می بایست اشاره نماییم که کابینت در رنگ نود با دستگیره های طلایی استفاده شده است و البته از سنگی با رنگ تیره با طرح هایی زیبا برای ایجاد تضاد در طراحی بهره برده شده است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مجتمع مسکونی مریم

در طراحی آشپزخانه مجتمع مسکونی آشپزخانه در قلب پلان و در نزدیکی ورودی قرار گرفته است و فضای پشت طاق نما در طرح اصلی نما به آشپزخانه اختصاص داده شده و یک مطبخ با تجهیزات کامل جهت پخت و پز و شست و شو برای این آشپزخانه در نظر گرفته شده است که به تمیز ماندن آشپزخانه اصلی کمک می نماید. همچنین می بایست اشاره نماییم که انبار وسایل یا پنتری در انتهای آشپزخانه قرار گرفته است که به دور از دید مهمانان می باشد و سبب راحتی صاحبخانه می شود. در آشپزخانه تمیز از گاز رومیزی، سینک، یخچال و کابینتهای اصلی قرار گرفته اند و آشپزخانه به تراسی وسیع ختم می گردد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مجتمع مسکونی صدف

برای آشپزخانه کوچک واحدهای مجتمع مسکونی صدف از طرح کلاسیک با قرنیزها و ارکهای زیبا و نقشهای برجسته برای طراحی کابینت استفاده گردیده است. از طرفی سینک ظرف شویی در جزیره طراحی گردیده است و روی جزیره و فضای بین کابینت ها در دو طبقه با سنگ کورین زیبا به رنگ مشکی که تضادی منحصر به فرد با رنگ سفید گچی کابینت برقرار می کند استفاده گردیده است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مجتمع مسکونی ارغوان

آخرین دیزاین داخلی آشپزخانه به صورت نئوکلاسیک طراحی گردیده است و فضای غذاخوری نیز با میز کلاسیک با طرحی شیک در کنار آشپزخانه کلاسیک قرار گرفته است. کابینت در آشپزخانه به صورت آشپزخانه فرانسوی طراحی شده و در طراحی فضایی برای قرار گیری تابلوها بالای طاق بالای گاز قرار گرفته است. نورپردازی نیز برای این آشپزخانه زیبا محیطی زیبا برای پخت و پز فراهم آورده است. از طرفی یک جزیره با کابینت داخلی در کنار آشپزخانه و میز ناهارخوری قرار گرفته شده است که فضا را زیباتر نموده است.

5 پرسش و پاسخ متداول پیرامون 9 مورد از زیباترین طراحی های دکوراسیون داخلی آشپزخانه همستان

  1. چگونه می توان آشپزخانه ای با حداکثر استفاده از فضاها و با احساسی زیبا طراحی کرد؟ برای این منظور می توانید از کابینت های روی دیوار، حوله های رنگی و تزئینی، نورپردازی مناسب و استفاده از رنگ های زنده و جذاب در دکوراسیون استفاده کنید.
  2. چگونه می توان آشپزخانه را با استفاده از روش های ارزان قیمت زیبا کرد؟ می توانید با تغییر رنگ دیوارها، اضافه کردن پوسترها و تصاویر زیبا، یا انتخاب پارچه ها و لوازم دکوری ارزان قیمت آشپزخانه را تزئین کنید.
  3. چگونه می توان آشپزخانه را در سبک های مدرن و جدید طراحی کرد؟ با استفاده از مواد مدرن مانند فلز، شیشه و سنگ های تاشو، انتخاب مبلمان و لوازم آشپزخانه با طراحی ساده و شیک، و استفاده از نورپردازی مناسب می توانید آشپزخانه ای مدرن طراحی کنید.
  4. آیا روش های خاصی برای ایجاد حس فضای بزرگتر در آشپزخانه وجود دارد؟ استفاده از رنگ های روشن، آینه ها، و کابینت های شیشه ای کمک می کند فضای بزرگتری ایجاد کنید. همچنین، استفاده از روشنایی مناسب و پنجره های بزرگ نیز فضای آشپزخانه را بزرگتر به نظر می آورد.
  5. چگونه می توان از طبیعت الهام گرفته و آشپزخانه را با الهام از طبیعت تزئین کرد؟ می توانید از جنگلچه ها، طرح ها و الگوهای مرتبط با طبیعت در کاغذ دیواری یا کف پوش ها استفاده کنید. همچنین، اضافه کردن گلدان ها و گیاهان زیبا به دکوراسیون آشپزخانه کمک می کند تا حس طبیعت را در فضای آشپزخانه ایجاد کنید.

نمونه های طراحی نما گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی نما مجتمع مسکونی افتخاری

طراحی نما مجتمع مسکونی افتخاری

پروژه مسکونی مهندس افتخاری در زمینی به مساحت 320 مترمربع در شهر شهریار واقع شده است و شامل 5 طبقه مسکونی بر روی پیلوت بوده که در مجموع ...

ادامه مطلب

طراحی نما و دکوراسیون داخلی ویلای کردان 2

طراحی ویلا کردان شماره 2

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رشد هر چه سریع تر زندگی صنعتی، نیاز به جدایی افراد از شلوغی شهر و گذران اوقات در محیط های بکر و آرام حاشیه ...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *